Produkty firmy Rothenberger to najwyższa jakość narzędzi dla instalatorów i hydraulików. Sklep anTECH dokłada wszelkich starań, aby obsługa klienta stała na najwyższym poziomie. Jeżeli zaistnieje jednak problem pozostajemy zawsze do Państwa dyspozycji.
W przypadku problemów technicznych (uszkodzenia, usterki) po zakupie lub w trakcie eksploatacji narzędzi i urządzeń firma Rothenberger świadczy serwis gwarancyjny door-to-door ("od drzwi do drzwi"). W przypadku wystąpienia problemów prosimy o zapoznanie się z warunkami gwarancji Rothenberger i informacjami zawartymi w regulaminie sklepu z narzędziami Rothenberger anTECH. Autoryzowany dealer Rothenberger - firma anTECH zapewnia niezwłoczne usunięcie wad lub wymianę towaru na wolny od wad za pośrednictwem serwisu producenta, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurą reklamacyjną.
Po zapoznaniu się z warunkami gwarancji proszę wypełnić poniższe zgłoszenie reklamacyjne, a następnie, w porozumieniu ze sklepem anTECH, Przesłać produkt wraz z dowodem zakupu na adres serwisu gwarancyjnego:
Dla urządzeń marki Rothenberger:
Rothenberger: ul. Annopol 4A budynek C, 03-236 Warszawa.
Da urządzęń marki Exact Tools:
Antech, Sanniki 12, 62-025 Kostrzyn.
Dla urządzęń marki Kammak:
Techcenter, Stobierna 122, 36-002 Jasionka
Dla urządzęń marki Super Ego oraz Preskan:
Prosimy o kontakt ze sklepem.
UWAGA: prosimy nie kierować przesyłek z reklamacjami gwarancyjnymi na adres sklepu anTECH bez wcześniejszych ustaleń.
Do otwarcia plików PDF potrzebny jest program Acrobat Reader. Można go pobrać bezpłatnie tutaj.
W sprawie reklamacji dotyczących zgodności towaru z zamówieniem, ilości, jakości i rozliczeń prosimy o kontakt bezpośrednio ze sklepem anTECH.
Wszelkie uszkodzenia powstałe wskutek transportu należy niezwłocznie zgłosić Sprzedawcy oraz przedstawicielowi firmy kurierskiej (kurierowi) dostarczającej towar. Prosimy stosować się do poniższej procedury:
1. Odbiorca nie może rozpakować opakowania towaru przed podpisaniem listu przewozowego - regulują to regulaminy firm przewozowych.
2. By uniknąć problemów odbiór towaru pod względem jakościowym i ilościowym musi się odbyć bezwzględnie w obecności kuriera. Po pierwsze, przed odbiorem (podpisaniem) przesyłki, należy sprawdzić, czy nie nosi ona uszkodzeń zewnętrznych.
3. W przypadku wykrycia uszkodzeń należy niezwłocznie sporządzić protokół szkody z kurierem, w zależności od możliwości i regulaminów firmy przewozowej przed, lub po podpisaniu odbioru.
4. Po odbiorze przesyłki pozostaje 48 h na sprawdzenie zawartości przesyłki czy nie posiada uszkodzeń, które nie były widoczne podczas odbioru (UWAGA: proszę zapoznać się z regulaminem danej firmy przewozowej). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy się skontaktować z firmą spedycyjną w celu spisania protokołu szkody.
5. W przypadku uszkodzeń należy sporządzić dokumentację fotograficzną.
6. Protokół szkody lub rozbieżności należy przesłać także do sprzedawcy.
7. Jeżeli przewoźnik odmawia spisania protokołu szkody należy się skontaktować ze sprzedawcą. W przypadku uszkodzonej palety przysługuje Państwu odmówienie przyjęcia towaru.
8. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń i nie dotrzymanie terminu sprawdzenia towaru w określonym czasie opisanym powyżej, skutkuje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec sprzedawcy z tytułu ubytku lub uszkodzenia.
9. Po zgłoszeniu reklamacji przewozowej firmie kurierskiej sklep anTECH zrobi wszystko, by w miarę swoich możliwośći dostarczyć klientowi towar wolny od wad, w możliwie najkrótszym czasie. Nie mniej jednak wszelkie roszczenia dotyczące transportu rozpatruje przewoźnik. W przypadku niemożności zapewnienia klientowi towaru, który został zniszczony przez przewoźnika, klient nie może mieć roszczeń wodec sklepu anTECH.
Pozostałe informacje dotyczące reklamacji znaleźć można w regulaminie sklepu.
Szukasz części zamiennych lub interesuje Cię naprawa pogwarancyjna? Sprawdź naszą ofertę!