Twój koszyk jest pusty!

Reklamacje

Produkty firmy Rothenberger to najwyższa jakość narzędzi dla instalatorów i hydraulików. Sklep anTECH dokłada wszelkich starań, aby obsługa klienta stała na najwyższym poziomie. Jeżeli zaistnieje jednak problem pozostajemy zawsze do Państwa dyspozycji.

W przypadku problemów technicznych (uszkodzenia, usterki) po zakupie lub w trakcie eksploatacji narzędzi i urządzeń firma Rothenberger świadczy serwis gwarancyjny door-to-door ("od drzwi do drzwi"). W przypadku wystąpienia problemów prosimy o zapoznanie się z warunkami gwarancji Rothenberger i informacjami zawartymi w regulaminie sklepu z narzędziami Rothenberger anTECH. Autoryzowany dealer Rothenberger - firma anTECH zapewnia niezwłoczne usunięcie wad lub wymianę towaru na wolny od wad za pośrednictwem serwisu producenta, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurą reklamacyjną.

Po zapoznaniu się z warunkami gwarancji proszę wypełnić poniższe zgłoszenie reklamacyjne, a następnie, w porozumieniu ze sklepem anTECH, przesłać produkt wraz z dowodem zakupu na adres serwisu gwarancyjnego Rothenberger: ul. Annopol 4A budynek C, 03-236 Warszawa. UWAGA: prosimy nie kierować przesyłek z reklamacjami gwarancyjnymi na adres sklepu anTECH bez wcześniejszych ustaleń.

 

Warunki gwarancji firmy Rothenberger
Warunki gwarancji

 

Zgłoszenie reklamacyjne Rothenberger
Zgłoszenie reklamacyjne

 

Do otwarcia plików PDF potrzebny jest program Acrobat Reader. Można go pobrać bezpłatnie tutaj.

W sprawie reklamacji dotyczących zgodności towaru z zamówieniem, ilości, jakości i rozliczeń prosimy o kontakt bezpośrednio ze sklepem anTECH.

Wszelkie uszkodzenia powstałe wskutek transportu należy niezwłocznie zgłosić Sprzedawcy oraz przedstawicielowi firmy kurierskiej (kurierowi) dostarczającej towar. Prosimy stosować się do poniższej procedury:

1. Odbiorca nie może rozpakować opakowania towaru przed podpisaniem listu przewozowego - regulują to regulaminy firm przewozowych.
2. By uniknąć problemów odbiór towaru pod względem jakościowym i ilościowym musi się odbyć bezwzględnie w obecności kuriera. Po pierwsze, przed odbiorem (podpisaniem) przesyłki, należy sprawdzić, czy nie nosi ona uszkodzeń zewnętrznych.
3. W przypadku wykrycia uszkodzeń należy niezwłocznie sporządzić protokół szkody z kurierem, w zależności od możliwości i regulaminów firmy przewozowej przed, lub po podpisaniu odbioru.
4. Po odbiorze przesyłki pozostaje 48 h na sprawdzenie zawartości przesyłki czy nie posiada uszkodzeń, które nie były widoczne podczas odbioru (UWAGA: proszę zapoznać się z regulaminem danej firmy przewozowej). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy się skontaktować z firmą spedycyjną w celu spisania protokołu szkody.
5. W przypadku uszkodzeń należy sporządzić dokumentację fotograficzną.
6. Protokół szkody lub rozbieżności należy przesłać także do sprzedawcy.
7. Jeżeli przewoźnik odmawia spisania protokołu szkody należy się skontaktować ze sprzedawcą. W przypadku uszkodzonej palety przysługuje Państwu odmówienie przyjęcia towaru.
8. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń i nie dotrzymanie terminu sprawdzenia towaru w określonym czasie opisanym powyżej, skutkuje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec sprzedawcy z tytułu ubytku lub uszkodzenia.
9. Po zgłoszeniu reklamacji przewozowej firmie kurierskiej sklep anTECH zrobi wszystko, by w miarę swoich możliwośći dostarczyć klientowi towar wolny od wad, w możliwie najkrótszym czasie. Nie mniej jednak wszelkie roszczenia dotyczące transportu rozpatruje przewoźnik. W przypadku niemożności zapewnienia klientowi towaru, który został zniszczony przez przewoźnika, klient nie może mieć roszczeń wodec sklepu anTECH.

Pozostałe informacje dotyczące reklamacji znaleźć można w regulaminie sklepu

Szukasz części zamiennych lub interesuje Cię naprawa pogwarancyjna? Sprawdź naszą ofertę!

anTECH (dawniej Rothenberger24.pl) - © anTECH 2016 - 2019 - narzędzia Rothenberger.